De maker beweert dat het filmmateriaal afkomstig is uit de collectie van de in 2003 overleden kunstenaar en filmproducer Jack Goldstein. Een rol super8-film met amateuristisch gedraaide wilde rozen, waarin plotseling een wending ontstaat als de camera zwenkt en we een vrouw de zee in zien lopen en verdwijnen. Verbluffende found-footage of fake?