Antonio’s vader is geheel afhankelijk van hem: hij is verlamd en heeft een beademingsapparaat nodig. Als zijn vrienden langskomen twijfelt Antonio, maar gaat toch mee. Dicht op de huid gefilmde studie van een bijzondere vader-zoonrelatie: hecht maar eigenlijk ongezond.