In een toeristenplaatsje aan de kust zijn vakantiegangers getuige van een verhitte, bittere ruzie van een gescheiden gezin. Hun dochter observeert de emoties van haar moeder, en betreedt onopzettelijk een vreemde wereld van onbeschrijfelijk geluk op een eiland waar de plaatselijke ornitholoog zowel vogels als ‘andere diersoorten’ vangt… Het meisje observeert de erotische spelletjes op het strand en hun blije, voldane deelnemers. Ze denkt dat ze de formule voor geluk heeft ontdekt, en probeert deze aan haar moeder te geven.