Subrosa
Goldt demonstreert hoe een beeld veel complexer kan worden door het eenvoudigweg te reduceren of abstraheren. Het vertrekpunt is een digitale foto van een bos rozen. De metaforische ruiker wordt vervangen door een soort post-metaforische barcode. Een ononderbroken geluid met microstructurele ritmes is hoorbaar.