Op 26 december 2004 vond er een natuurramp plaats in de vorm van een aardbeving met een kracht van 9 op de schaal van Richter. Deze aardbeving werd gevolgd door een tsunami die in verschillende landen zoals Srilanka, India en Indonesië enorme schade aanrichtte. Deze film gaat over degenen die de ramp overleefden in Atjeh, Noord Sumatra, Indonesië. Ondanks de overweldigende droefheid proberen deze mensen hun leven weer op te pakken. De film is onderdeel van een ‘work in progress’. Het is het inleidende deel van een serie van audiovisuele projecten over de sfeer in Atjeh na de tsunami.