Roeminov geeft in zijn tweede film een vervolg en een verdieping aan het gegeven van de kunstenaar die bedreigd wordt door geheimzinnige krachten van buiten. Een jonge webdesigner krijgt een brief van een zekere Donald D. waarin staat dat hij de volgende zaterdag moet zwijgen en geen woord mag zeggen tot daarvoor toestemming wordt gegeven. Tenminste, als hij wil blijven leven. De mysterieuze Donald D. benadrukt dat dit van levensbelang is voor de webdesigner en voor mensen wier pijn ‘een trieste illustratie zal blijken van ons roekeloze wangedrag veroorzaakt door ons gewoonlijke gebrek aan aandacht voor belangrijke zaken.’ Aan het eind van de brief staat: ‘Als je deze brief hebt gelezen, laat het me dan zien door je rechterhand op te steken’. De slotscène van deze lo-fi, sfeervolle digi-horror zal als een verrassing komen. Don’t Look Now vermengd met Aziatische horror, Sony DV-camera’s en realistische aspecten uit het regisseursbestaan. (AP)