Quero ser Jack White
Een korte adaptatie van het verhaal Peter Shelley door Patrick Marber; twee jongeren ontdekken de seksualiteit op de klanken van rock-‘n-roll-muziek. Een vertederend verslag van ‘de eerste keer’, digitaal en een tikkeltje experimenteel gedraaid.