Voor haar debuutfilm putte De Andrade uit haar eigen observaties van het leven langs het Copacabana-strand in Rio de Janeiro. Tegen een decor als een ansichtkaart, compleet met palmenstrand en azuurblauwe zee, leven alle lagen van de bevolking daar naast en met elkaar. De zeventienjarige Rita werkt als kindermeisje voor een rijke blonde dame met een druk sociaal leven. Rita kan haar ogen niet van Paulo, haar surfende overbuurjongen afhouden. Paulo is een blowende playboy die óf op een surfplank in zee dobbert, óf rotzooit met een van de vele prostituees van de Copacabana. En nooit hoeft hij te betalen voor hun diensten. Dit tot groot ongenoegen van Tim Mais, de stoere pooier van de dames. De schuchtere Rita is gefascineerd door de wereld van de prostituees en jaloers op de aandacht die zij van Paulo krijgen. Daarom meldt ze zich bij Tim als ‘gezelschapsdame’. Haar bloedmooie lichaam en zachte karakter doen het goed bij de klanten, en al snel is ze onder haar werknaam Mystery de topattractie van Tims zaak. Daarbij brengt ze tevens het hoofd op hol van Tim zelf, van Paulo én van de kleine straatjongen Waldick. De drie mannen zullen moeten vechten om haar liefde. Aan de hand van deze luchtige sociale komedie toont De Andrade ook de minder zonnige kanten van het bestaan. In de kleine details worden sociale misstanden en hypocrisie op ironische wijze belicht. (SdH)