Aan de hand van Sally de Winter, een alter ego van de filmmaker, krijgen we bespiegelingen voorgeschoteld over identiteit, (zelf)bewustzijn, tijd, en de aard van het bestaan. Wat zit er achter de façade? En daarachter?