Pepe Smith was ooit een onstuimige en succesvolle pionier van de Filippijnse Pinoy rockmuziek. Vele jaren later brengt de befaamde animatiefilmer Roxlee een bezoek aan de oude legende. De jaren en het rockleven hebben hun tol geëist. Smith kan bijna alleen nog maar havermout eten, maar als hij zijn gitaar opneemt, blijkt dat de rock nog springlevend is. Een aandoenlijk, liefdevol en uiteindelijk swingend portret. (GjZ)