Life is Elsewhere
Een filmpje dat fascineert door zijn onduidelijkheid en zijn letterlijke vaagheid (het beeld is meest onscherp). De filmmaker stelt ter ‘verklaring’ alleen maar vragen. Of je ook niet eens het gevoel hebt dat je in de gaten wordt gehouden? En wie dan naar wie kijkt? En wat zie je nu eigenlijk als je in de spiegel kijkt? En wat gebeurt er toch met die man die in zijn huiskamer ineenzijgt? (GjZ)