Deze filmvertelling werd op locatie gedraaid in het Afrikaanse Djenné, in samenwerking met een aantal van haar bewoners, gezien vanuit het perspectief van een ‘griot’ (een West-Afrikaanse volksverteller; in dit geval de in Mali beroemde Afel Bocoum). Een vertelling over een leerling aan een koranschool die het antwoord moet zoeken op een vraag aan een Marabout, zijn meester. Met deze vraag – wat is het grootste deel van alle kennis? – trekt de leerling eropuit om diverse mensen in zijn omgeving aan de tand te voelen.