In the Midst of …
In deze video reis je door de beelden. Een reis zonder fysieke verplaatsing. In plaats van ‘record’ in te drukken, worden er nieuwe composities, kleuren, verhalen, ruimtes en tijden gevormd en wordt er op ‘play’ gedrukt. Een reflectie over de onmogelijkheid om een plaats en een moment met een camera vast te leggen. Tevens geïnspireerd door een tekstfragment van Michel Houellebecq.