Tijdens een weekendreisje met haar vriendin ontmoet Leslie een ondersteuningsgroep voor geslachtsverandering. Ze denkt dat ze erg vooruitstrevend is, maar ze wordt gedwongen haar ideeën over seksuele identiteit bij te stellen.