Button’s Odyssey
De films van Kütt verweven droom en realiteit naadloos door elkaar. De kijker is nooit zeker van wat echt is of wat vals. In Button’s Odyssey zoekt een knoop de vrijheid op. Aanvankelijk lijkt het alsof de vrije wil kans op slagen heeft.