Deze heldere mix van populaire en onafhankelijke Indiaase cinema is een grappige en tegelijkertijd serieuze satire op de aanbidding van bewegende beelden, filmsterren en televisie. De arme Raghu woont met zijn moeder in een sloppenwijk. Hij werkt als ober in een disco/nachtclub. Een van de meisjes daar, Sweety, heeft een oogje op hem. Raghu’s passie ligt echter meer in een denkbeeldig leven dan in de realiteit; hij is verslaafd aan de Indiase soap Dard. Hij mist geen enkele aflevering en is stiekem verliefd op de heldin uit de soap, Neetaji. Met haar voert hij denkbeeldige maar aangename gesprekken. Raghu’s grootste wens is niet rijk worden, maar zijn heldin in het echt ontmoeten. Via een huurmoordenaar die hij kent uit de nachtclub (en die weer een stille bewonderaar is van Sweety) ontmoet hij zijn heldin. Hij zal zelfs haar leven moeten redden. Voor regisseur Rajat Kapoor is Raghu een soort Don Quichote in het hedendaagse India. In een wereld die gebombardeerd wordt door beelden is het niet zo moeilijk het spoor bijster te raken. De eenvoudige en onschuldige Raghu ontbeert elke vorm van cynisme en gelooft heilig in goed en kwaad, maar kiest soms de verkeerde methodes om mensen te redden en te helpen. (RS)