Parole Rubate
Lucilla komt thuis en luistert naar de boodschap van haar vriend op het antwoordapparaat. De vriend besluit zijn relatie met haar te verbreken. Lucilla luistert naar zijn woorden, maar het zijn slechts gestolen woorden.