Terwijl de regering wankelt wordt parlementair journalist Pierre geacht de onhandelbare soapster Katja te interviewen. Al snel blijkt hij zijn vooroordelen drastisch te moeten herzien. Deze lowbudget-film werd in een snel tempo en digitaal gedraaid in het huis van de hoofdrolspeelster zelf.