California Telephone
Zeven mannen en vrouwen spelen het spelletje ’telefoon’, waarbij een boodschap in het oor van de eerste gefluisterd wordt, en daarna doorgefluisterd aan de anderen, totdat op het eind de veranderde boodschap aan allen onthuld wordt. De teksten zijn van dichter, essayist en politiek activiste June Jordan.