Een korte experimentele film uit een serie waarin op ironische wijze een schaduw van de Amerikaanse Droom wordt vertoond. Hier de Brooklyn Bridge, ooit trots voorbeeld van klassieke ingenieurskunst, nu het decor van een angstige stoet lopende mensen die de stad uitspoelt. Een van de beelden die bijbleven van die fatale 11de september en hier zien we weer waarom.