Een bitterzoete schets van een typisch Amerikaans plattelandsgezin uit een niet zo ver verleden, met Hank Williams’ Why Don’t You Love Me als leidmotief. (Ain’t had no lovin’ like a huggin’ and a kissin’ in a long, long while…)