Deze interactieve installatie is gebaseerd op O’Neills The Decay of Fiction (zie hiervoor). Bezoekers van de installatie, die te zien is in V2, kunnen dwalen door het historische Ambassador Hotel in Los Angeles, dat nu op het punt staat gesloopt te worden. Het gebouw deed dienst als locatie voor vele films (noir), J. Edgar Hoover was er vaste gast en de Cocoanut Grove Bar was het startpunt voor menige Hollywoodcarrière: Joan Crawford werd er ontdekt tijdens een danswedstrijd en Marilyn Monroe won er een missverkiezing in zwemtenue.De hotelkamers zullen op drie grote schermen te zien zijn. Soms zijn het dezelfde ruimtes, soms verschillen ze. Bezoekers kunnen door middel van drie muizen invloed uitoefenen op de verhaallijnen: ze kunnen bepalen of de kamers leeg zijn, danwel bewoond worden door spookachtige figuren en mysterieuze stemmen. Ook kan er genavigeerd worden door talloze archiefbeelden van het hotel en zijn omgeving, die van commentaar worden voorzien door historici. Door de gezamenlijke navigatie van de bezoekers, in combinatie met de geluidseffecten op de achtergrond, ontstaat er een intrigerend en verleidelijk web van fictie, documentaire en urbane mythen.