(tongue tongue stone) G.W. Leibnitz
In deze video volgt de kijker een spoor van associaties: ongewone rotsoppervlakken, bloemen en stoffen, het klinken van sonore stenen, een man die stenen ordent volgens smaak, een hond die stenen in zijn bek draagt.