Een balletdanseres die een tijd weg is geweest uit Japan komt erachter dat de relatie met haar minnaar, een timmerman van altaarstukken, in feite een triootje is met hem en een vrouwelijke uil. In navolging van de gewoonte van uilen om bevroren muizen en kuikens te eten, vindt ze een vorm van eeuwige liefde waarnaar ze wil handelen.