Frammenti Elettrici Nº 3: Corpi
Veteraan experimenteel filmmaker kijkt na 11 september rond in zijn gewonde buurt met de verbijsterde openheid van een amateur.
Tapijt van vrouwenlevens, waarin het leven van de eerste vrouwelijke taxichauffeur van Turijn werd verweven met klassieke mythen.