Straling en reflectie. De bom die Nagasaki vernietigde in 1945, gereconstrueerd op ware grootte, zacht en fonkelend vanwege de 18.000 spiegeltjes die erop geplakt werden. De Californische kunstenaar Martin Kersels transformeert het object van een tragedie in een sculptuur die de bezoeker perplex doet staan.