Monochrome computeranimatie. Wieltjes verkennen een leeg ziekenhuis. De immense wachtkamer is gevuld met zonlicht. In de gangen laat het reflecterende licht op het linoleum een sterke indruk na. Buiten het raam valt langzaam een bal. De soepele beweging van de camera en het consistent stoïcijnse en symbolische karakter van de ruimtelijke compositie maken dat er ’tekens’ gecreëerd worden.