Dortoka Uhertea
Een buitenaards wezen reist naar de aarde en landt naast een eiland dat eruitziet als een versteende schildpad. Haar naam is Ainhoa. Zij is een negenjarig meisje dat lijdt aan chronische astma en zichzelf heeft uitgedaagd een nacht alleen op het eiland door te brengen.