Carcan
Seksueel misbruik in het verleden maakt Leila in het heden kwetsbaar, maar ook strijdbaar.
Verstilde, tijdsgevoelige schets van een schildersgezel in de 17de eeuw die de Spaanse Infante moet portretteren.