Een vernieuwende weergave van drie spookverhalen voor kinderen, zoals ze eruitzien in de verbeelding van de filmmaakster, beeldend kunstenaar en fotografe Tracey Moffatt. Haar adembenemende stijl – geïnspireerd door het werk van onder meer Vincente Minnelli en Masaki Kobayashi – maakt van BeDevil een van de meest verbluffende debuutspeelfilms uit de Australische cinema. In Mr Chuck wordt het griezelige verhaal verteld van de geest van een Amerikaanse soldaat, die jaren eerder met zijn wagen in het drijfzand reed. Choo Choo Choo Choo gaat over Ruby en haar familie. Zij worden geplaagd door onzichtbare treinen die langs het huis rijden. Een meisje kwam daar eens onder de trein, en haar geest heeft nog geen rust gevonden. Lovin’ the Spin I’m In ten slotte gaat over een pakhuis dat bewoond wordt door de geesten van twee geliefden, Bebe en Minnie.