A Little Planet
Jun Miyazaki: `Ik kocht een glimmende bal van roestvrij staal. Ik gooide de bal in de lucht, filmde hem, en herhaalde het proces. Wat op die manier ontstaat is een kleine planeet die zachtjes in de lucht zweeft.’