Sirius Remembered
Brakhage werpt een onbeperkte blik op een huisdier dat in de bossen ligt te ontbinden; de vlugge vegende cirkelbewegingen van de camera maken de momenten waarop deze op het kadaver tot rust komt nog afgrijzingwekkender.