Semi-automatic Cohen
Ga zitten en relax. Splitscreen observatie van twee tv kijkende lamzakken op de klanken van een Cohen song (Famous Blue Raincoat). Naast twee emotieloze gezichten kijken we ook naar de seconden die wegtikken en naar de abstracte screensaver die de muziek omzet in een overdreven kleurrijke, psychedelische symfonie. Zie ook The 2001 Dedications (1 3).