Rocking Chair
Het menselijk oog past zich automatisch aan de felheid van het licht aan, maar het cameraoog kan de lichtsterkte naar eigen willekeur controleren. De camera kan het duister in het daglicht zien en de schemering in ochtendzon veranderen. Wanneer de lichte kamer donkerder en lichter wordt, kun je zien dat zijn vorm gesublimeerd is.