Ode aan de klassieke horrorfilm vol bliksemschichten en onheilspellende schaduwen. Tijdens een nachtelijke onweersbui weent een jonge vrouw eenzaam om haar overleden echtgenoot, terwijl op het kerkhof een grafsteen langzaam verschuift.