Pommes d’amour
Een reeks van drie gespiegelde videofilms over liefde, narcisme, verlies en Freuds anale fase. De maker gebruikt scènes uit films van Resnais en Bergman om een surrealistische, vervreemdende en bizarnostalgische sfeer op te roepen.