Hiroshi Sugimoto is een Japans Amerikaanse fotograaf die beperkte series van zeer specifieke beelden opbouwt over een langere periode. Eén ervan is een systematische serie over de architectuur van de cinema, zowel interieurs als openluchtbioscopen. Het beeld wordt uitsluitend belicht door de reflectie afkomstig van het filmscherm. Het doek zelf is overbelicht en dus wit.