Een zwijgende zoektocht in lange camerashots naar het serene ritme van het straatleven in Havana, naar de stille getuigen van de revolutie, veertig jaar na Che Guevara, vanuit het idee dat het leven weliswaar doorgaat maar pas retrospectief wordt geduid.