Een onaantrekkelijke kunstenares ontvoert de knappe actrice Isabel en houdt haar gevangen in de kelder. Het lichamelijke verval waaraan Isabel in haar gevangenschap onderhevig is, wordt door de kunstenares in een serie schilderijen vastgelegd.