Mooi gedraaid filmpje over eenzaamheid, verlies en (over)leven met verdriet. Oude man verkoopt na lange tocht zijn varken Benjamin in afgelegen dorpje. Hij krijgt spijt en wil zijn maatje weer terug, maar het is te laat.