Getoond worden de ogen en het voorhoofd van een vrouw die rondloopt, terwijl zij een stroom van woorden reciteert. In een andere, stilstaande afbeelding zien we hoe deze vrouw zichzelf filmt, de camera in de hand, te midden van de dominante architectuur van een neo-classicistisch gebouw. Imogen Stidworthy (1963) werd opgeleid in de beeldende kunsten in Engeland en aan de Jan van Eyck Akademie in Maastricht. Sinds 1994 nam ze deel aan internationale groepstentoonstellingen met geluidsinstallaties, video- en filminstallaties, die vaak een relatie aangaan met de specifieke atmosfeer en architectonische aspecten van de betreffende locaties. Recente groepstentoonstellingen waren Video Positive, Liverpool (2000) en ‘Desperate Optimists’, Festival aan de Werf, Utrecht (2000).