Een samenwerking tussen de bekende Amerikaanse filmmaker Hal Hartley en de niet minder bekende Nederlandse componist Louis Andriessen. Hartley, duidelijk geïnspireerd door het samenwerkingsverband, is op zijn best in deze muziek-dansfilm over drie personages op zoek naar een relatie. In september vorig jaar vond de live-presentatie plaats in New York, waarbij het Ensemble Sospeso voor de muziek bij de – zwijgende – beelden zorgden.