De liefde van een tienermeisje redt de wereld. Een danseres in een café stuurt een plan van vreselijke terroristen in de war, waarbij haar studentenvriendje vanwege een fatale zwakte voor Mata Hari betrokken was geraakt. Een ode aan de stomme film.