Power
Film toont inzicht in de metafysische samenhang van het leven, geeft een ziel aan het bestaan, als een boom des levens.
Het verhaal van een man die wil leren zien. Een dramatische monoloog over iemand die, tien maanden oud, het zicht verloor.