Een jonge vrouw keert per trein terug naar de plekken van haar jeugd. De reis herinnert haar aan iemand die haar enkele jaren eerder na stond. Op super-8-beelden, in de vorm van een open brief, beschrijft ze de herinnering aan wat een zelfmoord lijkt te zijn.