Betoverende, hypnotiserende film over seizoenen, nevel, licht, nostalgie, poëzie en nog veel meer. De maker wilde als hommage een visueel equivalent maken van de ‘gedichten voor de jeugd’ van de beroemde Oostenrijkse dichter Ernst Jandl.