'Een film die bestaat uit "gevonden" archiefmateriaal uit honderden onvoltooide films uit de kelder van Anthology. Een montagekrachttoer waarin de geest van Vigo en Buñuel doorklinkt. Een vergelijking met Godards Origin of the 21st Century, die later werd gemaakt, laat zien dat beide films beelden uit de twintigste eeuw gebruiken, maar waar Godards film een poster genoemd kan worden, is Ziz' film een gedicht. Ik hoef je niet te zeggen welke van de twee ik prefereer...' (Jonas Mekas)