Erè Mèla Mèla
Briljante dansfilm van twee mannen in een interieur, waarbij veel gebruik is gemaakt van stop-motion-techniek en vertragingen, op hypnotiserende muziek van de Ethiopische popmuzikant Mahmoud Ahmed.