Duæl
Is het een spel, een ritueel of slechts een eenmalige ontmoeting? Zou zijn fantasie haar verleiding zijn? Op welk moment precies mag de grens niet overschreden worden? Ze wonen op dezelfde plek. Op een dag botsen hun lichamen. Van pijn naar liefkozing.