Als ik je zou vertellen dat de halve wereld gek is en de andere helft gekke dingen doet, in welke helft zou je jezelf dan plaatsen? De gesprekken tussen de twee jonge vrouwen Carol en Elena vertrekken vanuit deze premisse.